Przejdź do głównej zawartości

Pokaż wakacyjną kosmetyczkę — kosmetyki kojące po opalaniu

Jak już wiecie nie lubię się opalać, jednak nie da się uniknąć całkowicie słońca. Czasem zdarza się mi dłużej przebywać w pełnym słońcu np. na spacerze i zdarzają się również niewielkie porażenia słoneczne.
 W mojej wakacyjnej kosmetyczce nie może zabraknąć balsamu po opalaniu Avene oraz wszechstronnego preparatu Chitozan Sun Naturalny spray.
Zapraszam na kolejny post z cyklu " Pokaż wakacyjną kosmetyczkę" organizowany przez portal Trustedcosmetics.









Kremowy żel po opalaniu od Avene to kosmetyk który poznałam dwa lata temu i od tej pory systematycznie uzupełniam jego zapas w mojej kosmetyczce. 
Balsam fantastycznie sprawdza się przy skórze podrażnionej słońcem. Natychmiast daje ulgę. Koi i nawilża zaczerwienione i przegrzane ciało. Możemy go używać na twarz i całe ciało. Nakładamy żel od razu po ekspozycji na słońcu albo po kąpieli. Ma niesamowicie lekką konsystencje taką żelową co powoduje, że balsam bardzo szybko się wchłania. Po wysmarowaniu ciałka poczujemy natychmiast lekkie chłodzenie i nasza skóra jest miękka i delikatna w dotyku. 
W upalne dni używam go również jako balsam po kąpieli czy prysznicu, ponieważ doskonale nawilża, chłodzi i nie czuje się po nim "klejąca".
 Dodatkowo pięknie pachnie . Dla mnie jest to zapach świeży, czysty troszkę mydlono -pudrowy. Wiele produktów od Avene włośnie tak pachnie. 
Na plus zaliczam również duże opakowanie bo aż 400ml oraz pompkę, która przy tak rzadkim kosmetyku ułatwi jago użycie bez nadmiernego marnowania produktu.
I oczywiście bazową substancją jest woda termalna Avene bogata w minerały.
Pełny skład:

AVENE THERMAL SPRING WATER (AVENE AQUA). PEG-4. CYCLOMETHICONE. SORBITAN STEARATE. CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE. MINERAL OIL (PARAFFINUM LIQUIDUM). CARTHAMUS TINCTORIUS (SAFFLOWER) SEED OIL (CARTHAMUS TINCTORIUS SEED OIL).1,2-HEXANEDIOL. ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER. BETA-SITOSTEROL. CAPRYLYL GLYCOL. DIMETHICONOL. FRAGRANCE (PARFUM). GLYCINE SOJA (SOYBEAN) SEED EXTRACT (GLYCINE SOJA SEED EXTRACT). GLYCYRRHETINIC ACID. HYDROXYETHYL ACRYLATE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYL TAURATE COPOLYMER. ISOHEXADECANE. PEG-32. PEG-400. PEG-45 PALM KERNEL GLYCERIDES. POLYSORBATE 60. SODIUM HYDROXIDE. SORBIC ACID. SORBITAN ISOSTEARATE. SUCROSE COCOATE.TOCOPHERYL GLUCOSIDE. WATER (AQUA). 






Drugim kosmetykiem, który ratuje mnie i moją skórę podczas letnich wojaży to spray Chitozan. Już o nim piałam wiec odsyłam po bardziej obszerną i wnikliwą recenzję tutaj
A tak w skrócie mogę powiedzieć, że jest to preparat wielofunkcyjny. Łagodzi podrażnienie słoneczne, poparzenia, podrażnienia po goleniu i depilacji , po ukąszeniu owadów, przy pokrzywce alergicznej i zabiegach medycyny estetycznej. Używałam go niemal we wszystkich przypadkach i sprawdzał się u mnie zawsze bardzo dobrze. 
Może być używany przez dzieci i dorosłych co jest dla mnie bardzo ważne bo nie muszę kupować osobnego kosmetyku dla trzyletniej córki. 
Jest w 100% naturalny.
Skład:

INCI: Aqua, D-panthenol, Chitosan, Carbon dioxide

Nie zawiera: alergenów, związków drażniących,fenoksyetanolu ,parabenów, konserwantów, pochodnych akrylowych, pochodnych ropy naftowej,silikonów, PEG-ów, barwników.
Bezpieczny dla kobiet w ciąży i dzieci."

To mój kosmetyczny HIT!







Jak wy dbacie o podrażnioną słońcem skórę? czy macie swoje pewniaki w tej kategorii??

Pozdrawiam i ściskam:))








Komentarze

  1. Nie mam żadnych pewniaków z tej kategorii - tym ciekawiej czytało mi się o Twoich hitach!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie lubię się opalać, ale kremy z filtrem mam zawsze w domu. Tych tutaj nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie uratował w tym roku balsam z Kolastyny :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na szczęście w tym roku nie miałam problemów z poparzeniami. Sięgałam za to często po kosmetyki podkreślające opaleniznę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam się opalać, ale tylko latem ponieważ fanką solarium nie jestem. Nie słyszałam o tym produktach, ale są bardzo ciekawe.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym roku miałam produkty do opalania jak i po, od Kolastyny. Twoich produktów nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten chitozan jest genialny :) Sama mam go w domu i stosowałam głównie na ukąszenia komarów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię się opalać i te kosmetyki mogą mi się przydać :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Krem do rąk Nivea Kwiat Wiśni i Olejek Jojoba

Witam:) Na początku lutego spotkała mnie bardzo miła niespodzianka. Dostałam od Klubu Nivea małą paczuszkę, a w niej nowy krem do rąk Kwiat wiśni i Olejek jojoba. To cudeńko dostałam w ramach akcji testowania nowych produktów Nivea i jestem powiem szczerze bardzo miło zaskoczona bo to pierwsza taka niespodzianka w moim życiu:)) Teraz zacznę od początku. Kremik był zapakowany w pudełeczko z Logo Moja Nivea. Samo opakowanie bardzo ładne , na pewno je do czego wykorzystam. Od producenta: Poczuj rozpieszczającą pielęgnację olejkami w szybko wchłaniającym się kremie do rąk .Wypróbuj Olejek w kremie do rąk Nivea kwiat wiśni i Olejek jojoba: -Zapewnia 24 godzinne nawilżenie bez uczucia lepkości -Pozwala cieszyć się delikatnym zapachem kwiatu wiśni -Sprawia, że skóra twoich dłoni staje się nie wiarygodnie miękka w dotyku. Krem do rąk jest w jasno niebieskiej tubie. Jest ona nieduża  ma 75 ml, ale jednocześnie bardzo poręczna. Świetnie nadaje się do torebki ( ja go właśnie t

Kawowy peeling Bare Care

  Witam:) Przychodzę do Was dzisiaj z peelingiem kawowym Bare Care wersja z kokosem. Pisałam, już że to cudeńko znalazło się w moim posiadaniu dzięki portalowi Trustedcosmetics  za co jeszcze raz dziękuję.  Czas przejść do konkretów. Peeling dostajemy w papierowym opakowaniu zakończony klipsem, dzięki czemu po pierwszym otwarci spokojnie możemy go zamknąć i nic nam się nie wysypie. Samo opakowanie wskazuje, na to że produkty jest naturalny i tak właśnie jest. Na torebce mamy informacje potwierdzające, że kosmetyk jest w 97% naturalny, ręcznie robiony i nie testowany na zwierzętach.To mi się podoba:)! Bare Care peeling kawowy - kokos Coffe Scrub ma nawilżać , ujędrniać skórę. Redukować rozstępy i cellulit oraz wygładzić ciało. Powinno się go stosować 2-3 razy w tygodniu, a masaż robić prze 5 minut. W składzie znajdziemy samo dobro : -Kawa Robusta -Czekolada -Olej lniany -Olej z awokado -Cukier trzcinowy -Sól bocheńska -Witamina E -Olej słoneczniko

Pokaż wakacyjną kosmetyczkę — kosmetyki do wakacyjnej pielęgnacji twarzy

Pakując wakacyjną kosmetyczkę staram się ograniczyć do naprawdę niezbędnych rzeczy. Wybierając kosmetyki do pielęgnacji twarzy biorę tylko te podstawowe : Płyn micelarny/ chusteczki do demakijażu, żel do mycia, krem do twarzy i mgiełkę.  Dzisiaj chcę wam przedstawić krem do twarzy oraz wodę termalną, które zawsze się u mnie świetnie sprawdzają. Nie będę pisała o płynie i żelu ponieważ zawsze jest to jakiś inny inny produkt. Nie mam tu żadnego letniego pewniaka. Natomiast krem i woda to zupełnie inna bajka:) Avene woda termalna Używałam wody termalnej z różnych firm, jednak ta od Avene jest dla mnie najlepsza. Sama woda jest wyskokowej jakość , bogata w minerały. Bardzo dobrze łagodzi podrażnienia, nawilża, koi i uspokaja skórę. Rozpylana jest na bardzo drobne kropelki tworzące dosłownie mgiełką. Nie ma tu mowy o pojedynczych większych kroplach, jest bardzo delikatna i przyjemna. Lubię ją stosować na rano tak na przebudzenie przed €życiem kremu i wieczorom . W