Przejdź do głównej zawartości

Zadanie 1. Ogólny przegląd wakacyjnej kosmetyczki.

Witam:))

Wakacyjne wyzwanie czas zacząć. Razem z portalem Trustedcosmetics zapraszam na pierwsze zadanie w lipcu to ogólny przegląd wakacyjnej kosmetyczki. 





Trochę tego jest prawda? :) Choć dodam, że jest to moje 
( właściwie nasze, całej moje rodziny) absolutne minimum. Oczywiście najwięcej kosmetyków jest mamusi hhah. Niezbędnik dla dzieci, a tata ma tylko jeden ale za to wielofunkcyjny produkt.
Wszystkie kosmetyki opisze w następnych postach.

W mojej wakacyjnej kosmetyczne znajduje się:

1. Dla dzieci:
Chusteczki nawilżne Kindii Sensitive
Zaja Ziajka emulsja przeciwsłoneczna dla dzieci od 1 dnia życia SPF30
Nivea baby krem S.O.S

2. Do ciała:
Żel pod prysznic Joanna miniatura
Ziaja Sopot balsam brązujący relaksujący
Ziaja bloker antyperspirant w kulce

3. Włosy
Maseczka Fructis Oil Repair 3 Butter
Batiste suchy szampon do włosów

4. Opalanie
Oillan Protect ochronna emulsja do twarzy i ciała spf 30
Avene chłodzący balsam po opalaniu

5.Makijaż
Maybelline Affiniton podkład
Lovley puder white chocolate
Eveline tusz do rzęs
Eveline lakiery hybrydowe

6. Dla całej rodziny
Zestaw plastrów Viscoplast
Octenisept
Chitozan  naturalny Sun
Cleanic chusteczki antybakteryjne do rąk

7. Perfumy 
Avon Femme

8. Dla mężczyzn
Nivea Men Orginal Care żel do ciała, twarzy i włosów

9. Twarz
Ziaja bionawilżający krem do twarzy biała herbata



 

Możecie zauważyć na zdjęciu butelkę wody niegazowanej. Nie jest ona w żadnej kategorii, a w sumie to podstawa każdej z nich. Butelka wody to nieodłączny element lata, nie wychodzimy bez niej z domu. Dla zdrowia i urody nie zapominamy o codziennym nawadniany organizmu. 

To na razie tyle :) Po recenzje poszczególnych kosmetyków zapraszam w każdą wakacyjną niedzielę.
Koniecznie odwiedźcie portal Trustedcosmetics, gdzie wiele dziewczyn podzieli się swoimi wakacyjnymi kosmetyczkami:)

Jaki jest Wasz wakacyjny niezbędnik? Czy znacie któryś z kosmetyków jakie pokazałam??

Komentarze

  1. Znam prawie każdy 🤭najbardziej sa mi znane te dla dzieci lubię produkty z firmy Oillan🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. sporo produktów które znam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem pokaźna kosmetyczka ale...wszystko się przydaje!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wakacyjna kosmetyczka powinna nie mieć dna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna zawartość. Ja zawsze na wakacje biorę nawilżane chusteczki i żel dezynfekujący.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chusteczki są niezbędne zwałasza przy dzieciach ☺

      Usuń
  6. Sporo tego, ale dokładnie tak jak mówisz wszystko potrzebne. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm... tylko gdzie normalny szampon? :) Gdyby nie jego brak mogłabym powiedzieć, że w wakacyjnej kosmetyczce mam to samo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam ulubionego szamponu dlatego go nie uwzglednilam☺ ale oczywiście na wakacjach jest 😁

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Krem do rąk Nivea Kwiat Wiśni i Olejek Jojoba

Witam:) Na początku lutego spotkała mnie bardzo miła niespodzianka. Dostałam od Klubu Nivea małą paczuszkę, a w niej nowy krem do rąk Kwiat wiśni i Olejek jojoba. To cudeńko dostałam w ramach akcji testowania nowych produktów Nivea i jestem powiem szczerze bardzo miło zaskoczona bo to pierwsza taka niespodzianka w moim życiu:)) Teraz zacznę od początku. Kremik był zapakowany w pudełeczko z Logo Moja Nivea. Samo opakowanie bardzo ładne , na pewno je do czego wykorzystam. Od producenta: Poczuj rozpieszczającą pielęgnację olejkami w szybko wchłaniającym się kremie do rąk .Wypróbuj Olejek w kremie do rąk Nivea kwiat wiśni i Olejek jojoba: -Zapewnia 24 godzinne nawilżenie bez uczucia lepkości -Pozwala cieszyć się delikatnym zapachem kwiatu wiśni -Sprawia, że skóra twoich dłoni staje się nie wiarygodnie miękka w dotyku. Krem do rąk jest w jasno niebieskiej tubie. Jest ona nieduża  ma 75 ml, ale jednocześnie bardzo poręczna. Świetnie nadaje się do torebki ( ja go właśnie t

Kawowy peeling Bare Care

  Witam:) Przychodzę do Was dzisiaj z peelingiem kawowym Bare Care wersja z kokosem. Pisałam, już że to cudeńko znalazło się w moim posiadaniu dzięki portalowi Trustedcosmetics  za co jeszcze raz dziękuję.  Czas przejść do konkretów. Peeling dostajemy w papierowym opakowaniu zakończony klipsem, dzięki czemu po pierwszym otwarci spokojnie możemy go zamknąć i nic nam się nie wysypie. Samo opakowanie wskazuje, na to że produkty jest naturalny i tak właśnie jest. Na torebce mamy informacje potwierdzające, że kosmetyk jest w 97% naturalny, ręcznie robiony i nie testowany na zwierzętach.To mi się podoba:)! Bare Care peeling kawowy - kokos Coffe Scrub ma nawilżać , ujędrniać skórę. Redukować rozstępy i cellulit oraz wygładzić ciało. Powinno się go stosować 2-3 razy w tygodniu, a masaż robić prze 5 minut. W składzie znajdziemy samo dobro : -Kawa Robusta -Czekolada -Olej lniany -Olej z awokado -Cukier trzcinowy -Sól bocheńska -Witamina E -Olej słoneczniko

Pokaż wakacyjną kosmetyczkę — kosmetyki do wakacyjnej pielęgnacji twarzy

Pakując wakacyjną kosmetyczkę staram się ograniczyć do naprawdę niezbędnych rzeczy. Wybierając kosmetyki do pielęgnacji twarzy biorę tylko te podstawowe : Płyn micelarny/ chusteczki do demakijażu, żel do mycia, krem do twarzy i mgiełkę.  Dzisiaj chcę wam przedstawić krem do twarzy oraz wodę termalną, które zawsze się u mnie świetnie sprawdzają. Nie będę pisała o płynie i żelu ponieważ zawsze jest to jakiś inny inny produkt. Nie mam tu żadnego letniego pewniaka. Natomiast krem i woda to zupełnie inna bajka:) Avene woda termalna Używałam wody termalnej z różnych firm, jednak ta od Avene jest dla mnie najlepsza. Sama woda jest wyskokowej jakość , bogata w minerały. Bardzo dobrze łagodzi podrażnienia, nawilża, koi i uspokaja skórę. Rozpylana jest na bardzo drobne kropelki tworzące dosłownie mgiełką. Nie ma tu mowy o pojedynczych większych kroplach, jest bardzo delikatna i przyjemna. Lubię ją stosować na rano tak na przebudzenie przed €życiem kremu i wieczorom . W