Przejdź do głównej zawartości

Paletka cieni Maybelline The Blushed Nudes i błyszczyk Rimmel Oh My Gloss!

Witam:)
Dzisiaj będzie o kolorówce , którą pokochałam od pierwszego spojrzenia. Pomyślcie " o co chodzi,przecież to tylko cień do powiek i błyszczyk" . To najwspanialsza paletka i mazidełko do ust jakie miałam.
Ok, teraz do konkretów. Chcę wam dziś przedstawić paletę cień do powiek Maybelline The Blushed Nudes oraz błyszczyk do ust Rimmel Oh My Gloss .


   




Gdy pierwszy raz na drogeryjnej półce zobaczyłam tą paletka z Maybelline od razu wiedział, że musi być moja. Jednak nie kupiłam je od razu, ponieważ po pierwsze cena nie była powalająca i po drugie zawsze wolałam pojedyncze cienie , no ewentualnie poczwórna . Wcale nie dlatego żebym nie chciała mieć kilku ulubionych kolorów  w jednym pudełku. Po prostu, w tych które do tej pory spotykałam zawsze było coś nie tak. A to za dużo matowych , albo zbyt brokatowe, a tu kolory jakieś z czapy. Wiedział że nawet jak którąś kupie to i tak nie będę wszystkich kolorów używać. Na jakiś czas o niej za pomniał aż tu pewnego pięknego dnia w drogerii XXX było wszystko z Maybeline - 50%. Od razu wrzuciłam paletkę do koszyka, lubię takie promocje:)) 
Wszystkie kolory z palety The Blushed Nudes są błyszczce , nie jest to bazarowy brokat tylko pięknie mieniące się drobinki. Wszystkie kolory są "moje", na powiekach miałam już każdy i wszystkie są piękne i wyglądają znakomicie. 
Cienie mają delikatną, ale zwarta konsystencji. Nie osypują się przy aplikacji ( nakładam je gąbeczką z  kompletu) i w ciągu dnia dzielnie trzymają się na powiece. Nie używam bazy pod cienie i nie rolują się ,możemy być spokojne, że przez cały dzień nasze oczy będę idealnie pomalowane.
Powiem szczerze  nigdy jeszcze nie byłam tak zadowolono z kosmetyku do makijażu. Paletka z Maybelline nie ma dla mnie żadnych minusów po prostu ideał.




W pudełeczku z plastiku mamy 12 kolorów od jasnego kremu, przez beże, róże i brązy po bardzo ciemną czekoladę. Do zestawu dołączony jest aplikator zakończony z jednej strony gąbeczka, a z drugiej pędzelkiem.  Na odwrocie opakowanie mamy kilka schematów jak dobierać kolory z paletki i jak je ze sobą łączyć. Fajny mini poradnik  nie tylko dla dziewczyn początkujących z makijażem.Cena regularna ok. 65 zł , ja kupiłam w promocji - 50% .






Drugim ogromnie pozytywnym zaskoczeniem był dla mnie błyszczyk Rimmel Oh My Gloss. Jeśli maluję  usta to tylko błyszczykiem. nie dla mnie są szminki o intensywnych, kolorach czy konturówki. Choć bardzo podoba mi się taki makijaż to sama źle się w nim czuję. Dlatego zdecydowanie wole delikatne podkreślenie ust. Z całej gamy kolorów wybrałam odcień Stay My Rose.
 Jest to bardzo naturalny róż, idealnie stapiający się z kolorem ust, ale jednocześnie widoczny. Usta po pomalowaniu nie wyglądają jak bym wysmarowała je olejem lub miodem tylko subtelnie się mienią. Błyszczyk daje efekt delikatnie zwilżonych ust. Po nałożeniu go usta prezentują się ponętnie, ale nie są na pierwszym planie, bardzo mi się to podoba. Konsystencje ma gęstą, bardzo dobrze się trzyma i nie sklej ust. Z trwałością nie ma szału, wiadomo do pierwsze zlizania:) Błyszczyk nakładamy za pomocą bardzo miękkiej szczoteczki.
Dodatkowo to cudeńko w swoimi składzie zawiera olejek arganowy i witaminę  E dzięki czemu nasze usta są nawilżone i odżywione. 
Jest to mój numer jeden wśród Błyszczyków. Na pewno jeszcze nie jedno opakowanie zużyję.
Cena reguralna ok.24 zł






Czy miałyście te kosmetyki? Wolicie paletki czy pojedyncze cienie?? No i błyszczyk czy szminka? Dajcie znać:)
Pozdrawiam i do następnego.

Komentarze

  1. great post dear, palette look great i love light colors..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała paletka, też muszę kupić coś takiego bo moje już się pokończyły.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie ta paletka jest całkiem ładna i być może po nią kiedyś sięgnę, ale ze zużywaniem kolorówki mi średnio idzie, a mam "na składzie" kilka paletek, więc trochę potrwa jak je zużyję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś tę pierwszą paletkę w brązach, ale poszła w inne ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widział tą pierwszą i dla mnie za ciemne kolory.

      Usuń
  5. Mam bardzo podobne kolory, ale innej marki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Paletka wygląda ładnie. Muszę obczaić swatche :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest nie tylko ładna ale również ma dobrą jakość.

      Usuń
  7. kolory paletki przyznam, że super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się kolory tej paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wygląda ta paletka :) Wolę błyszczyk od pomadki :P

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie kupiłam niedawno tą paletkę, jednak nie zdążyłam jeszcze jej użyć :) Dorwałam ją za 18 złotych :D także musiałam ją mieć! :D

    dodaję do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje że też będziesz z niej tak zadowolona jak ja:) A super kosmetyk kupiony w promocji jeszcze bardziej cieszy:)
      Dziękuję:) Jestem też u ciebie:)

      Usuń
  11. paletka bardzo ładna, zdecydowanie moje kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolory tej paletki super. a mazidło mialam i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z błyszczyka jestem bardzo zadowolona, mam zamiar skusić się na inną wersję kolorystyczną.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam ich. Piękne kolory ma ta paletka, mam nadzieję, że kiedyś trafi w moje ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mało cieni używam, więc mam parę pojedynczych. Chociaż w paletce naprawdę wszystkie kolory są fajne :) takie promocje są najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupione w dobrej promocji jeszcze bardziej cieszy;)

      Usuń
  16. jeśli chodzi o paletkę, kolorki piękne:) błyszczyk nie dla mnie, robię swoje:P

    OdpowiedzUsuń
  17. Paleta ma ładne kolory, można nią wiele zdziałać :) ja nie jestem fanką błyszczyków, stawiam na matty

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię takie odcienie, na co dzień sprawdzają się znakomicie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kolory są dobre na dzień jak i w wieczorowym wydaniu.

      Usuń
  19. Zdecydowanie wolę paletki i szminki :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Great post, very interesting. ;)
    Maybe follow for follow ?
    http://goldeeenboy.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  21. Paletka jest w bardzo ładnej tonacji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam tą paletkę, cena regularna według mnie mocno zawyżona więc też polowałam na promocje -50 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak cena regularna za wysoka, w promocji jest ok.

      Usuń
  23. Tę paletkę mam i uwielbiam za delikatne kolory właśnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam tą paletkę cieni od Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Błyszczyk Oh my gloss mam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  26. mam paletkę MNY ale w wersji the nudes i uważam, że nie jest warta tej ceny :) paletka zła nie jest, ale za droga na taką jakość :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Paletka ma cudowne kolory! Uwielbiam brązy!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Krem do rąk Nivea Kwiat Wiśni i Olejek Jojoba

Witam:) Na początku lutego spotkała mnie bardzo miła niespodzianka. Dostałam od Klubu Nivea małą paczuszkę, a w niej nowy krem do rąk Kwiat wiśni i Olejek jojoba. To cudeńko dostałam w ramach akcji testowania nowych produktów Nivea i jestem powiem szczerze bardzo miło zaskoczona bo to pierwsza taka niespodzianka w moim życiu:)) Teraz zacznę od początku. Kremik był zapakowany w pudełeczko z Logo Moja Nivea. Samo opakowanie bardzo ładne , na pewno je do czego wykorzystam. Od producenta: Poczuj rozpieszczającą pielęgnację olejkami w szybko wchłaniającym się kremie do rąk .Wypróbuj Olejek w kremie do rąk Nivea kwiat wiśni i Olejek jojoba: -Zapewnia 24 godzinne nawilżenie bez uczucia lepkości -Pozwala cieszyć się delikatnym zapachem kwiatu wiśni -Sprawia, że skóra twoich dłoni staje się nie wiarygodnie miękka w dotyku. Krem do rąk jest w jasno niebieskiej tubie. Jest ona nieduża  ma 75 ml, ale jednocześnie bardzo poręczna. Świetnie nadaje się do torebki ( ja go właśnie t

Kawowy peeling Bare Care

  Witam:) Przychodzę do Was dzisiaj z peelingiem kawowym Bare Care wersja z kokosem. Pisałam, już że to cudeńko znalazło się w moim posiadaniu dzięki portalowi Trustedcosmetics  za co jeszcze raz dziękuję.  Czas przejść do konkretów. Peeling dostajemy w papierowym opakowaniu zakończony klipsem, dzięki czemu po pierwszym otwarci spokojnie możemy go zamknąć i nic nam się nie wysypie. Samo opakowanie wskazuje, na to że produkty jest naturalny i tak właśnie jest. Na torebce mamy informacje potwierdzające, że kosmetyk jest w 97% naturalny, ręcznie robiony i nie testowany na zwierzętach.To mi się podoba:)! Bare Care peeling kawowy - kokos Coffe Scrub ma nawilżać , ujędrniać skórę. Redukować rozstępy i cellulit oraz wygładzić ciało. Powinno się go stosować 2-3 razy w tygodniu, a masaż robić prze 5 minut. W składzie znajdziemy samo dobro : -Kawa Robusta -Czekolada -Olej lniany -Olej z awokado -Cukier trzcinowy -Sól bocheńska -Witamina E -Olej słoneczniko

Pokaż wakacyjną kosmetyczkę — kosmetyki do wakacyjnej pielęgnacji twarzy

Pakując wakacyjną kosmetyczkę staram się ograniczyć do naprawdę niezbędnych rzeczy. Wybierając kosmetyki do pielęgnacji twarzy biorę tylko te podstawowe : Płyn micelarny/ chusteczki do demakijażu, żel do mycia, krem do twarzy i mgiełkę.  Dzisiaj chcę wam przedstawić krem do twarzy oraz wodę termalną, które zawsze się u mnie świetnie sprawdzają. Nie będę pisała o płynie i żelu ponieważ zawsze jest to jakiś inny inny produkt. Nie mam tu żadnego letniego pewniaka. Natomiast krem i woda to zupełnie inna bajka:) Avene woda termalna Używałam wody termalnej z różnych firm, jednak ta od Avene jest dla mnie najlepsza. Sama woda jest wyskokowej jakość , bogata w minerały. Bardzo dobrze łagodzi podrażnienia, nawilża, koi i uspokaja skórę. Rozpylana jest na bardzo drobne kropelki tworzące dosłownie mgiełką. Nie ma tu mowy o pojedynczych większych kroplach, jest bardzo delikatna i przyjemna. Lubię ją stosować na rano tak na przebudzenie przed €życiem kremu i wieczorom . W