Przejdź do głównej zawartości

Kosmetycznie cz.2 - z apteki

Kupując kosmetyki warto czasem zajrzeć do apteki. Możemy znaleźć tam, produkty do pielęgnacji twarzy ciała , włosów i paznokci. Od najwyższej jakości dermokosmetyków polskich i zagranicznych marek, po tańsze i równie dobrze działające kosmetyki. Są apteki gdzie znajdziemy bardzo duży wybór produktów różnych firm, czasem nie będziemy, ich znać, ale nic się nie martwcie w dobrych aptekach znajdziemy zawsze fachową pomoc farmaceutów lub dermokonsultantek.
W moim koszyku znalazły się szampon i odżywka do włosów , krem do twarzy i peeling kwasowy.

  1. Avene Physiolift emulsja na dzień  jest przeznaczona do cery normalnej i mieszanej. Posiada bardzo delikatną konsystencje. Doskonale  rozprowadza się po twarzy i szybko wchłania. Mam cerę mieszaną dlatego zawsze wybieram lekkie kremy, ten nie pozostawia tłustego filmu i "nie lepi się "  jest idealna dla takiej skóry. Producent zapewnienia, że jest to krem wygładzający , przeciwzmarszczkowy. Oprócz substancji ujędrniających i antyutleniaczy zawiera wodę termalną Avene która koi i łagodzi podrażnienia. Emulsja dodatkowo jest wzbogacona o składniki matujące takie 2 w 1. 
Nie mam jeszcze aż tak dużo zmarszczek, ale uważam że i w tym przypadku prewencja jest wskazana. Używam go od trzech tygodni i już zauważyłam że mam taką sprężystą skórę, delikatniejszą w dotyku. Po aplikacji faktycznie zauważyłam efekt matu. Spokojnie można jej używać jako bazę pod makijaż. 
 Zdecydowanie bardzo dobry krem, warto w niego zainwestować .Cena regularna to ok. 100 zł ,ale pamiętajcie że są promocje i można go kupić nawet 30% taniej i jeszcze dostać gratis ( taka śliczna kosmetyczka) oraz mini produkty i próbki do przetestowania. 

2. Avene mleczko po opalaniu dostałam w zeszłym roku. Jest to bardzo duża butelka zakończona pompką i  jeszcze nie zdążyłam jej całej zużyć. Mleczko ma bardzo , na prawdę bardzo rzadka konsystencję. Przy pomocy pompki łatwo można dozować produkt, jednak gdyby była to zwykła tuba całość można by wylać za jednym razem. Ponieważ się nie opalam to nie mogę nic powiedzieć o działaniu po ekspozycji na słońcu. Używam go w lato po kąpieli i po depilacji. Zawarta w balsamie woda termalna wspaniale łagodzi podrażnienia. Gdy nałożymy go na skórę delikatnie chłodzi i szybciutko się wchłania, spokojnie można się ubrać i nie martwić się o zabrudzenie ciuchów. Ma ładny delikatny trochę mydlany zapach, który kojarzy mi się z mydlarnią i zasypką dla dzieci:)                                                                                                                                                                          





3. Biotebal szampon i odżywka przeciw wypadaniu włosów. Tak, tak teraz kuracje tabletkami Biotebal ( w składzie biotyna 5 mg lek nie suplement diety) możemy wzbogacić o szmpon i odzywkę z tej samej serii. 
Składniki aktywne: Peptydy i oligosacharydy kieków soi i przenicy - dostarczają energię do mieszków włosowuch pobudzając ich wzrost, witamian H ( biotyna) reguluje metaboliz skóry co wpływa na stan korzeni i tempo wzrostu łodygi, kompleks seboregulujący, prebiotyk - reguluje mikloflorę skóry głowy, ekstrakt z żeń-szenia -pobudza wzrost, uelastycznia, wzmacnia i odżywia, sok z aloesu, odżywaia skórę , redukuje stany zapalne i podrząnienia, powitamian B5 (pantenol) nadaje połysk, wygładza i chroni przed uszkodzeniami.
Zużyłam już jedno opakowanie i na pewno sięgnę po następne. Włosy nie przestały mi wypadać (jeszcze;)) ale są świetnie odżywione i wzomocnione. widzę znaczną poprawę, pięknie się błyszczą są gładkie i miłe w dotyku. Szampon dobrze się pieni i jest bardzo wydajny.


Po nałożeniu odżywki nadaje ona włosom dobry poślizg dzięki czemu lepiej się rozczesują.Dobrze odżywia, nabłyszcza i wygładza niesforne kosmyki. Jak dla manie jednym dużym minusem, jest to że przetłuszcza włosy. Normalnie myję włosy co drugi dzień, ale gdy ją użyje następnego dnia muszę już umyć głowę. Oceniam ją jako średniaka, szkoda bo szampon jest super, a na odżywce troszkę się zawiodłam.Cena za szampon i odżywke to ok 25 zł za opakowanie.

4. Flos lek dermoexpert peeling kwasowy anti acne. Normalizujący peeling kwasowy dedykowany jest dla cery tłustej , mieszanej i trądzikowej. Składnikami aktywnymi są oczywiście kwasy migdałowy 3%, laktobionowy 2%,szkimowy  1%, dodatkowo kompleks seboregulujący, pantenol i prebiotyk. Ten dermokosmetyk nakładamy na noc, po wchłonięciu można nałożyć na niego krem jednak u mnie wywołuje uczucie zaciągnięcia i takiej maski, dlatego wolę go zostawić na noc i rano zmyć. Peeling doskonale oczyszcza skórę, reguluje nadmierny łojotok, zmniejsza niedoskonałości. Producent deklaruje, że już po 7 dniach skóra jest widocznie odnowiona, ja zauważyłam poprawę po 2 tygodniach stosując go na przemian z kremem. Dermoexpert jest zapakowany w ciemny słoiczek z pipetką. Zawartość jest gęsta i trochę lepka. Forma szklanego słoiczka i pipetki jest moją ulubioną, po takiej aplikacji od razu produkt lepiej działa. Cena to ok. 20 zł.

Komentarze

  1. Widzę nowy wygląd bloga! Śliczny :) Fajny zestaw z avene.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, ta wiosna jest dla mnie obfita w zmiany wizerunkowe 😉 z kremu avene jestem bardzo zadowolona i ta kosmetyczka 😀

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Krem do rąk Nivea Kwiat Wiśni i Olejek Jojoba

Witam:) Na początku lutego spotkała mnie bardzo miła niespodzianka. Dostałam od Klubu Nivea małą paczuszkę, a w niej nowy krem do rąk Kwiat wiśni i Olejek jojoba. To cudeńko dostałam w ramach akcji testowania nowych produktów Nivea i jestem powiem szczerze bardzo miło zaskoczona bo to pierwsza taka niespodzianka w moim życiu:)) Teraz zacznę od początku. Kremik był zapakowany w pudełeczko z Logo Moja Nivea. Samo opakowanie bardzo ładne , na pewno je do czego wykorzystam. Od producenta: Poczuj rozpieszczającą pielęgnację olejkami w szybko wchłaniającym się kremie do rąk .Wypróbuj Olejek w kremie do rąk Nivea kwiat wiśni i Olejek jojoba: -Zapewnia 24 godzinne nawilżenie bez uczucia lepkości -Pozwala cieszyć się delikatnym zapachem kwiatu wiśni -Sprawia, że skóra twoich dłoni staje się nie wiarygodnie miękka w dotyku. Krem do rąk jest w jasno niebieskiej tubie. Jest ona nieduża  ma 75 ml, ale jednocześnie bardzo poręczna. Świetnie nadaje się do torebki ( ja go właśnie t

Kawowy peeling Bare Care

  Witam:) Przychodzę do Was dzisiaj z peelingiem kawowym Bare Care wersja z kokosem. Pisałam, już że to cudeńko znalazło się w moim posiadaniu dzięki portalowi Trustedcosmetics  za co jeszcze raz dziękuję.  Czas przejść do konkretów. Peeling dostajemy w papierowym opakowaniu zakończony klipsem, dzięki czemu po pierwszym otwarci spokojnie możemy go zamknąć i nic nam się nie wysypie. Samo opakowanie wskazuje, na to że produkty jest naturalny i tak właśnie jest. Na torebce mamy informacje potwierdzające, że kosmetyk jest w 97% naturalny, ręcznie robiony i nie testowany na zwierzętach.To mi się podoba:)! Bare Care peeling kawowy - kokos Coffe Scrub ma nawilżać , ujędrniać skórę. Redukować rozstępy i cellulit oraz wygładzić ciało. Powinno się go stosować 2-3 razy w tygodniu, a masaż robić prze 5 minut. W składzie znajdziemy samo dobro : -Kawa Robusta -Czekolada -Olej lniany -Olej z awokado -Cukier trzcinowy -Sól bocheńska -Witamina E -Olej słoneczniko

Pokaż wakacyjną kosmetyczkę — kosmetyki do wakacyjnej pielęgnacji twarzy

Pakując wakacyjną kosmetyczkę staram się ograniczyć do naprawdę niezbędnych rzeczy. Wybierając kosmetyki do pielęgnacji twarzy biorę tylko te podstawowe : Płyn micelarny/ chusteczki do demakijażu, żel do mycia, krem do twarzy i mgiełkę.  Dzisiaj chcę wam przedstawić krem do twarzy oraz wodę termalną, które zawsze się u mnie świetnie sprawdzają. Nie będę pisała o płynie i żelu ponieważ zawsze jest to jakiś inny inny produkt. Nie mam tu żadnego letniego pewniaka. Natomiast krem i woda to zupełnie inna bajka:) Avene woda termalna Używałam wody termalnej z różnych firm, jednak ta od Avene jest dla mnie najlepsza. Sama woda jest wyskokowej jakość , bogata w minerały. Bardzo dobrze łagodzi podrażnienia, nawilża, koi i uspokaja skórę. Rozpylana jest na bardzo drobne kropelki tworzące dosłownie mgiełką. Nie ma tu mowy o pojedynczych większych kroplach, jest bardzo delikatna i przyjemna. Lubię ją stosować na rano tak na przebudzenie przed €życiem kremu i wieczorom . W