Przejdź do głównej zawartości

Akcja Wieczorna Pielęgnacja

Oto mój aktualny niezbędnik. Kilka podstawowych kosmetyków, dzięki którym po całym długim dniu mogę iść spokojnie spać:)

1. Bioderma  Sebium Gel Mousant
Żel do mycia twarzy dla cery tłustej i trądzikowej. Jest hipoalergiczny, nie zawiera : mydła, barwników, parabenów, alkoholu, nie wysusza skóry.Działanie : oczyszcza, reguluje wydzielanie sebum, zapobiega zatykaniu porów, dobrze tolerowany przez skórę, nie szczypie w oczy, zmywa makijaż.Tyle od producenta, ale jak to jest naprawdę? Powiem mam szczerze jest to najlepszy żel jaki kiedykolwiek miałam. Pachnie pięknie , świeżo trochę jak ogórek ( gdy go wącham od razu czuję się wypoczęta). Doskonale zmywa makijaż nawet tusz do rzęs, lekko się pieni i łatwo spłukuje. Skóra po nim jest czysta , świeża i delikatna. Bardzo ważne, że nie wysusza i nie ściąga( nie lobię takiego uczucia) i naprawdę redukuje wydzielanie sebum. Używam go od trzech tygodni i jest widoczna poprawa. Produkt świetny, na pewno znajdzie się w ulubieńcach. Oceniam go na porządną DYCH Ę.
Kupiłam go w zestawie 2 za 1, często Bioderma robi takie promocje. Dodatkowo w aptece była na niego promocja  i za te dwie tubki zapłaciłam 16 zł. Rewelacja!!

2. Oillan Balance Multiregenerujący krem pod oczy i na powieki.
Krem ma bardzo dobry skład olej jojoba, awokado, słonecznikowy, masła shea, d-panthenol, alantoine i olej arganowy. Bardzo dobrze nawilża, łagodzi podrażnienia, szybko się wchłania. Stosuję go do okola oczu i przyznaję ze dobrze koi zaczerwienioną i podrażnianą skórę .Kupując go chciałam czegoś typowo regenerującego i nawilżającego. Pod tym względem krem z Oillan spełnia swoje zadanie.
Za nie duże pieniądze ok. 11 zł mamy bardzo przyzwoity krem.

3. Ziaja Med Kuracja dermatologiczna z witaminą C na noc.
Ta zima nie była dla mnie łaskawa. Zwłaszcza dla moje cery. Notorycznie borykałam się  co raz to nowymi problemami. Nigdy wcześniej nie sprawiała mi takich kłopotów jak teraz. Co chwila wypryski, przebarwienia, utrata blasku i takiego " zdrowego wyglądu". Potrzebowałam dla niej ratunku i kupiłam krem z witamina C i kwasem hialuronowym na noc. Po dwóch miesiącach stosowania zauważyłam stanowczą poprę. Chodź krem nie jest przeciwtrądzikowy to zdecydowanie pozbyłam się tego problemu, myślę że to dzięki delikatnym właściwością złuszczającym ( i oczywiście wspaniałemu żelowi z Biodermy) . Skóra twarzy wygląda zdrowo! Ma równy koloryt jest nawilżona mam wrażenie że jest  bardziej wypoczęta. Nie zauważyłam redukcji zmarszczek, ale i tak  jeszcze nie mam ich za wiele, więc traktuje to jako działanie prewencyjne. Niestety po nałożeniu zostawia taką tłustą warstwę. Nie lubię tego ale wybaczam mu, za dobre działanie. Uważam, że jest to krem warty wypróbowania. Polecam.

4. Bioderma Atoderm Mains krem do rąk
Czy widzicie tą cenę. Tak , tak przez ostatnie miesiące jestem królową okazji:) Powiem od razu kremiki jest fantastyczny. Pięknie pachnie, szybciutko się wchłania i co najważniejsze bardzo dobrze nawilża. Pomimo że ma lekką konsystencje regeneruje spierzchnięte i szorstkie ręce. Mam go zawsze przy sobie. Na pewno znajdzie się w hitach roku.

5.Garnier Płyn micelarny 3 w 1
Ostatnio bardzo rzadko go używam , bo żel z Biodermy spokojnie daje sobie radem z demakijażem. Nie będę się tu rozpisywać. Jest to produkt bardzo dobry w swojej kategorii cenowej. Łatwo zmywa, makijaż nie podrażnia i dobrze odświeża . Tyle o nim. Jakie są wasze niezbędniki???

Komentarze

  1. Cena żelu z Biodermy świetna! Ciekawi mnie ten krem pod oczy, tym bardziej, że jak zawsze szukam czegoś odżywczego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem jest bardzo dobry i wspaniale regeneruje i koi podrażnienia wokół oczu. Jestem ciekawa pozostałych kremów z Oillan napewno w najbliższym czasie na coś jeszcze się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecasz ten płyn miceralny? ja używam Białego Jelenia, ale kusi mnie, żeby go wymienić na coś innego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Płyn z Garnier jest bardzo dobry, stosunek ceny do jakości jest jak najbardziej na plus. Jednak jeśli chcesz czegoś extra to polecam płyn micelarny z Avene. Jest dużo droższy i ma mniejszą pojemnośc ale jest najlepszy że wszystkich jakie kiedykolwiek miałam. Warto go kupić przy promocj.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Krem do rąk Nivea Kwiat Wiśni i Olejek Jojoba

Witam:) Na początku lutego spotkała mnie bardzo miła niespodzianka. Dostałam od Klubu Nivea małą paczuszkę, a w niej nowy krem do rąk Kwiat wiśni i Olejek jojoba. To cudeńko dostałam w ramach akcji testowania nowych produktów Nivea i jestem powiem szczerze bardzo miło zaskoczona bo to pierwsza taka niespodzianka w moim życiu:)) Teraz zacznę od początku. Kremik był zapakowany w pudełeczko z Logo Moja Nivea. Samo opakowanie bardzo ładne , na pewno je do czego wykorzystam. Od producenta: Poczuj rozpieszczającą pielęgnację olejkami w szybko wchłaniającym się kremie do rąk .Wypróbuj Olejek w kremie do rąk Nivea kwiat wiśni i Olejek jojoba: -Zapewnia 24 godzinne nawilżenie bez uczucia lepkości -Pozwala cieszyć się delikatnym zapachem kwiatu wiśni -Sprawia, że skóra twoich dłoni staje się nie wiarygodnie miękka w dotyku. Krem do rąk jest w jasno niebieskiej tubie. Jest ona nieduża  ma 75 ml, ale jednocześnie bardzo poręczna. Świetnie nadaje się do torebki ( ja go właśnie t

Kawowy peeling Bare Care

  Witam:) Przychodzę do Was dzisiaj z peelingiem kawowym Bare Care wersja z kokosem. Pisałam, już że to cudeńko znalazło się w moim posiadaniu dzięki portalowi Trustedcosmetics  za co jeszcze raz dziękuję.  Czas przejść do konkretów. Peeling dostajemy w papierowym opakowaniu zakończony klipsem, dzięki czemu po pierwszym otwarci spokojnie możemy go zamknąć i nic nam się nie wysypie. Samo opakowanie wskazuje, na to że produkty jest naturalny i tak właśnie jest. Na torebce mamy informacje potwierdzające, że kosmetyk jest w 97% naturalny, ręcznie robiony i nie testowany na zwierzętach.To mi się podoba:)! Bare Care peeling kawowy - kokos Coffe Scrub ma nawilżać , ujędrniać skórę. Redukować rozstępy i cellulit oraz wygładzić ciało. Powinno się go stosować 2-3 razy w tygodniu, a masaż robić prze 5 minut. W składzie znajdziemy samo dobro : -Kawa Robusta -Czekolada -Olej lniany -Olej z awokado -Cukier trzcinowy -Sól bocheńska -Witamina E -Olej słoneczniko

Pokaż wakacyjną kosmetyczkę — kosmetyki do wakacyjnej pielęgnacji twarzy

Pakując wakacyjną kosmetyczkę staram się ograniczyć do naprawdę niezbędnych rzeczy. Wybierając kosmetyki do pielęgnacji twarzy biorę tylko te podstawowe : Płyn micelarny/ chusteczki do demakijażu, żel do mycia, krem do twarzy i mgiełkę.  Dzisiaj chcę wam przedstawić krem do twarzy oraz wodę termalną, które zawsze się u mnie świetnie sprawdzają. Nie będę pisała o płynie i żelu ponieważ zawsze jest to jakiś inny inny produkt. Nie mam tu żadnego letniego pewniaka. Natomiast krem i woda to zupełnie inna bajka:) Avene woda termalna Używałam wody termalnej z różnych firm, jednak ta od Avene jest dla mnie najlepsza. Sama woda jest wyskokowej jakość , bogata w minerały. Bardzo dobrze łagodzi podrażnienia, nawilża, koi i uspokaja skórę. Rozpylana jest na bardzo drobne kropelki tworzące dosłownie mgiełką. Nie ma tu mowy o pojedynczych większych kroplach, jest bardzo delikatna i przyjemna. Lubię ją stosować na rano tak na przebudzenie przed €życiem kremu i wieczorom . W